Keterangan Tugas:
1. Membantu menguruskan dokumen berkaitan Syarikat dan sistem pemfailan yang betul
2. Menguruskan inventori dan harta benda Syarikat
3. Melaksanakan tugas-tugas pengkeranian di pejabat
4. Membuat perolehan dan pembelian barangan yang diperlukan Syarikat
5. Membantu melaksanakan operasi harian jabatan pentadbiran dan jabatan lain.
6. Membantu mempromosikan dan melaksanakan acara atau event yang dirancang oleh Syarikat seperti mesyuarat dan program jualan.
7. Menguruskan utiliti Syarikat seperti sewa bangunan, bil bekalan air dan elektrik, bayaran sisa pembuangan pepejal dan indsutri.
8. Menguruskan surat dan dokumen keluar masuk Syarikat.
9. Menerima arahan dari masa ke masa
Job Type: Full-time
Salary: From RM1,550.00 per month
Benefits:
- Maternity leave
- Parental leave
Schedule:
- Day shift
Ability to commute/relocate:
- Ijok: Reliably commute or planning to relocate before starting work (Required)
Application Deadline: 05/24/2023
Expected Start Date: 06/01/2023