Data introducerii: 22 august 2023
Responsabilitati:
- Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare potrivite;
- Promovarea si prezentarea catre clienti a produselor de asigurare;
- Vanzarea, ofertarea si negocierea cu clientii a produselor de asigurare auto si non auto;
- Efectuarea analizei de risc pentru clienti si finalizarea vanzarilor;
- Dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti;
- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
Cerinte:
- Studi superioare;
- Cunostinte bune de operare in Microsoft Office;
- Experienta in domeniul asigurarilor,
- detinerea de cod RAF activ cu creditele obtinute / cursurile anuale obligatorii
- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;
- Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat;
- Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa, dar si individual.
Beneficii:
- Tichete de masa
- Prima de Craciun si de Pasti
- Servicii medicale premium
- Card de angajat cu discounturi la parteneri
- Acces la tonomat bauturi calde (cafea, ceai si ciocolata calda)
- Evenimente pentru angajati si pentru copiii lor
- Discounturi la produsele si serviciile oferite de companie
- Dezvoltare personala si profesionala, sustinuta financiar de catre companie
- Zile libere suplimentare fata de cele prevazute legal (ex.: zi de nastere, 24 si 31 decembrie)
- Bonusuri de loialitate exprimate în bani si zile suplimentare de concediu
- Ajutoare sociale în bani cu ocazia unor evenimente deosebite